14.2.07

Första försöket 2007-02-14


Jag har en blogg! Äntligen!

Första försöket...nja, inte riktigt. Jag hade precis satt mig ner och skrivit första inlägget klart då Doris tryckte på on/off-knappen på datorn... Hon gör ALLTID det när man är mitt uppe i nånting och för en tiondels sekund så förstår man inte vad som händer. Men sen förstår man. Alltid samma sak.


Nåja, en blogg. Jag har legat och tänkt på detta länge, inte kunnat sova på sisådär 15 min (jo det ÄR lång tid!) på kvällarna, för att jag har tänkt på vad jag skulle skriva om jag hade en blogg. Jag vill skriva om saker som får mig att reagera, vad som står i tidningen, vad som gör mig irriterad, produkter som inte fungerar, ideer om hur man kan göra saker bättre. Ibland vill jag bara skriva av mig om tankar jag har. Nu har jag ett forum! Gött! Ingen kommer att orka läsa, men jag har iallfall en plats som jag kan skriva på.. och Dris sitter i mitt knä, på betryggande avstånd från datorknappen. Men hon har feber och vill inte leka själv just nu, så detta får väl vara allt för idag.


Hej hopp!

På återseende!

Inga kommentarer: